“Duurzaam ondernemen is het leveren van concurrerend geprijsde goederen en diensten, die in de behoefte van de mens voorzien en die kwaliteit aan het leven geven, waarbij geleidelijk de milieubelasting en het grondstof- en energiegebruik door de levenscyclus en in de keten gereduceerd worden tot een niveau dat tenminste in balans is met de draagkracht van de aarde.”
Sustainability
Duurzaamheid in branding is in veel gevallen al de norm. Het verduurzamen van je labels en hangtags is een eenvoudig stap om je merk weer iets “groener” te maken. The United global Goals heeft als doel om een betere en duurzamere wereld voor een ieder te realiseren in 2030. Onze bijdrage zal hierin ook meetellen en hebben hieraan reeds gevolg aangeven dat onze branding items en onze logistiek bewegingen duurzamer en duurzamer zullen en moeten worden. We hebben hiervoor verschillende kwaliteiten en veranderingen in onze organisatie doorgevoerd die kunnen bijdragen aan een meer duurzamere leef omgeving.